دوره الکترونیکی سامانه مودیان مالی

دوره آموزش سامانه مودیان مالی

موسسه پژوهش و آموزش برای آشنایی و تسلط شما با سامانه مودیان مالی، دوره‌ الکترونیکی مربوطه را در این حوزه منتشر کرده است.

دوره های نوروزی 1403

دوره‌های ویژه نوروز 1403

نوروز 1403 با شرکت در دوره‌های حسابداری ویژه نوروز موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم یک مهارت به مهارت‌هایتان اضافه کنید.

گزارش ساز راهکاران

دوره آموزش گزارش ساز راهکاران

از آنجا که امکان پیش‌بینی و تولید تمام گزارش‌های درخواستی کاربران از قبل وجود ندارد و همچنین سفارش آن به شرکت‌های تامین‌کننده نرم‌افزار نیز عمدتا زمان‌بر است، لذا ارائه یک ابزار که بتواند بستر مناسبی برای مشتریان فراهم کند تا خودشان گزارش‌های مورد نیاز خود را بسازند، باعث افزایش سرعت انجام امور مشتریان خواهد شد. … ادامه

تسویه حساب پایان سال

وبینار تسویه حساب پایان سال پرسنل بر اساس آخرین تغییرات قانونی

اقدامات حسابداری در پایان سال مالی را می‌توان یکی از مهم‌ترین مسئولیت حسابداران دانست؛ انواع عملیات متفاوت و محاسباتی اعم از تسویه حساب با کارکنان و تهیه گزارشات مالی و بستن حساب‌ها و … گاهی باعث از قلم افتادن برخی از این عملیات‌های مهم حسابداری می‌شود. آیا می‌خواهید با آخرین تغییرات قانونی در تسویه حساب … ادامه

حقوق و دستمزد

وبینار نکات کلیدی محاسباتی حقوق و دستمزد

با توجه به اهمیت موضوع محاسبه حقوق و دستمزد، موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، وبینار آموزشی “نکات کلیدی محاسباتی حقوق و دستمزد” را با تدریس استاد پدرام صادقی و به صورت رایگان در تاریخ 14 آذر ماه، روز سه‌شنبه از ساعت 15 الی 18 برگزار می‌کند.

دوره بهای تمام شده در اکسل

دوره آموزش بهای تمام شده در اکسل

موسسه آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “بهای تمام شده در اکسل” برگزار کند. در این دوره یک پروژه کاملا واقعی اجرا خواهید کرد.

حسابداری بخش عمومی

دوره آموزش حسابداری راهکاران بخش عمومی

یکی از مهم‌ترین اهداف نرم افزار حسابداری دولتی، تهیه‌ی اطلاعات مالی منسجم و به‌‌روز سازمان‌ها، نهادها، شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی است. این گروه از اطلاعات، مجموعه‌ی عملیات سازمان‌ها و مؤسسات یاد شده را درقالب شاخص‌های کمی بیان می‌کند و زمینه‌های لازم را برای کنترل، ارائه گزارشات قانونی و برنامه‌ریزی مدیریت فراهم می‌سازد. همه سازمان‌های دولتی … ادامه

سپیدار

دوره‌های آموزشی استان اصفهان

موسسه آموزش همکاران سیستم آموزش های مرتبط با راهکارهای گروه همکاران سیستم را علاوه بر تهران در سطح استان اصفهان نیز ارائه می‌دهد.

دوره های الکترونیکی

دوره‌های آموزشی مشهد

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم آموزش های مرتبط با راهکارهای گروه همکاران سیستم را در سطح استان خراسان رضوی ارائه می‌دهد.

بسته صورت مالی

بسته آموزشی صورت‌های مالی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد دوره‌های آموزشی صورت مالی را به صورت بسته آموزشی صورت های مالی برگزار کند.

حسابداری

دوره‌های آموزشی شیراز

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم همسو با سیاست های گروه همکاران سیستم، آموزش های مرتبط با راهکارهای گروه را در سطح استان فارس ارائه می‌دهد.

دوره کارگاه‌های جامع مالی شامل بسته کارگاه‌های مالیاتی، مالی و حسابرسی می‌باشد که به صورت حضوری و آنلاین برگزار میگردد.

بسته‌های کارگاه‌های مالی

دوره کارگاه‌های جامع مالی شامل بسته کارگاه‌های مالیاتی، مالی و حسابرسی می‌باشد که به صورت آنلاین برگزار میگردد.

دوره حسابداری پیمانکاری

دوره آموزش حسابداری پیمانکاری

حسابداری پیمانکاری یکی از دوره‌های مهم حسابداری محسوب می‌شود که می‌تواند به فرآیند پیشرفت حسابدار کمک کند. این دوره از تاریخ 18 آبان توسط موسسه آموزش همکاران سیستم برگزار می‌شود.

دوره گزارش سازی هوشمند در اکسل

دوره آموزش گزارش سازی هوشمند در اکسل

اکسل یک ابزار کارآمد و نرم افزار کاربردی و قدرتمند برای گزارش سازی آماری است. موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “گزارش سازی در اکسل” برگزار کند.

دوره آموزش احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401

دوره آموزش احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401

اگر قصد دارید در حرفه حسابداری پیشرفت کنید و به درآمد و جایگاه شغلی مناسب دست پیدا کنید. لازم است سعی و تلاش خود را در آموزش مالیات و فراگیری مهارت‌های مالیاتی بکار گیرید. در دوره آموزش احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401 به آموزش موارد بخشنامه سازمان امور مالیاتی که طی نامه شماره ۲۰۰/۱۴۰۱/۹ … ادامه

دوره آموزش قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده

دوره آموزش قانون جدید ارزش افزوده

اگر قصد دارید در حرفه حسابداری پیشرفت کنید و به درآمد و جایگاه شغلی مناسب دست پیدا کنید. لازم است سعی و تلاش خود را در آموزش مالیات و فراگیری مهارت‌های مالیاتی بکار گیرید. در دوره آموزش قانون جدید ارزش افزوده مواردی مانند نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 1401، الزامات و سایر موارد … ادامه

آموزش روش‌های جدید رسیدگی مالیاتی

آموزش روش‌های جدید رسیدگی مالیاتی

با توجه به این مساله که فرآیند حسابداری و چگونگی رسیدگی مالیاتی به اظهارنامه‌های مالیاتی مستلزم داشتن دانش حوزه حسابداری و در کنار آن، آگاهی از قوانین و مقررات مالیاتی و نحوه رسیدگی به این فرایند است، حسابدارانی که درک و آگاهی کافی در امور رسیدگی مالیاتی دارند، موفق‌تر از سایرین عمل خواهند کرد.

تهیه صورت جریان وجوه نقد

دوره آموزش تهیه صورت جریان وجوه نقد

صورت جریان‌های نقدی جز صورت‌های مالی اساسی است که باید توسط شرکت‌ها به صورت الزامی تهیه گردد. در این دوره که توسط موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برگزار می‌گردد شما با مفهوم جریان نقدی و طبقات مختلف آن آشنا می‌شوید و در پایان دوره قادر هستید با دو روش متداول، صورت جریان وجه نقد را طبق آخرین تغییرات استاندارد حسابداری شماره 2 تهیه کنید.

آموزش نرم افزار سپیدار

دوره آموزش جامع نرم افزار سپیدار همکاران سیستم

در دوره آموزش نرم افزار سپیدار که به مدت 70 ساعت ارائه می شود. شما با امکانات 5 نرم افزار سپیدار شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، انبار، فروش و حقوق و دستمزد آشنا خواهید شد. در این دوره علاوه بر بررسی موضوعات به صورت تئوری; امکان کار عملی با نرم افزار سپیدار برای فراگیران وجود خواهد داشت.

دوره‌های آموزشی مشهد

نوروز 1400 در شهر مشهد با شرکت در دوره‌های آنلاین موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید و سال جدید را با برنامه‌ریزی جهت ارتقای موقعیت شغلی خود آغاز کنید.

دوره آموزش حسابرسی داخلی به صورت آنلاین و حضوری

دوره آموزش حسابرسی داخلی

حسابرسی داخلی یک فعالیت مشاوره ای مستقل و واقع بینانه است که برای افزایش ارزش و بهبود عملکرد واحد تجاری طراحی شده است. حسابرسی داخلی یک رویکرد و چشم انداز منظم برای بهبود و ارزیابی…

آموزش استانداردهای حسابداری شماره 35

دوره آموزش استاندارد حسابداری ۳۵

هدف این استاندارد، نحوه و شیوه حسابداری مالیات بر درآمد می‌باشد، آنچه در دوره آموزش استاندارد حسابداری ۳۵ فرا خواهید گرفت: مقدمه ای بر …

دوره سپیدار و راهکاران همکاران سیستم

خودآموزهای آموزشی راهکاران و سپیدار

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، با همراهی تیمی از کارشناسان خود، دوره‌های آموزش الکترونیکی راهکاران و سپیدار همکاران سیستم را منتشر کرده است. در این محتواها سعی شده تا علاوه‌ بر تشریح مبانی و مفاهیم مرتبط با هر موضوع، شیوه‌ی کاربری آن در نرم‌افزار نیز آموزش داده شود.

کتاب آموزش راهکاران

کتاب‌های آموزشی راهکاران

کتاب‌های آموزشی راهکاران نحوه کار با نرم‌افزارهای همکاران سیستم هستند که تحت عنوان راهنماهای کاربری و در قالب مرجعی کاربردی، به تشریح آموزش‌های گام به گام نرم‌افزارها پرداخته‌اند.

کسب تجربه حسابداری

کارگاه آموزشی کسب تجربه حسابداری

این کارگاه ویژه دانشجویان، دانش پذیران و کلیه افرادی است که به صورت اکادمیک دروس حسابداری را آموزش دیده اما تجربه حضور در بازارکار را نداشته‌اند. یکی از مزیت‌های این کارگاه، حل و تحلیل صفر تا صد مسائل حسابداری یک شرکت به صورت سناریوهای عملی میباشد و فراگیران قادر خواهند بود به روی موضوعات متنوع … ادامه

دوره آموزش حسابداری ویژه بازارکار و ورود به حرفه حسابداری

دوره جامع پرورش کمک حسابدار

دوره جامع پرورش کمک حسابدار دوره جامع پرورش کمک حسابدار به روش های زیر برگزار می‌شود: توجه: پیشنهاد می‌گردد فراگیرانی که درک کاملی از مفاهیم مالی (مانند اصول حسابداری، میانه مالی و …) دارند، در دوره‌ بدون مفاهیم پرورش کمک حسابدار شرکت نمایند.  

دوره آموزش حسابداری ویژه ورود به بازار کار

دوره جامع پرورش کارشناس حسابدار

  دوره جامع پرورش کارشناس حسابدار به روش‌های زیر برگزار می‌شود:    توجه: پیشنهاد می‌گردد فراگیرانی که درک کاملی از مفاهیم مالی (مانند اصول حسابداری، میانه مالی و …) دارند، در دوره‌ بدون مفاهیم پرورش کارشناس حسابدار شرکت نمایند.