برگزاری دوره جامع صورت مالی

دوره جامع صورت مالی

موسسه آموزش همکاران سیستم از مورخ 21 اردیبهشت ماه در روزهای پنج شنبه، دوره ای با عنوان بسته آموزشی صورت‎‌های مالی برگزار می کند.

برگزاری دوره آموزشی گردآوری، مدلسازی و بصری‌سازی داده‌‌ها (Power BI)

دوره power bi

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم دوره آموزشی Power BI را با هدف آموزش طراحی داشبورد با استفاده از نرم افزار Power BI، شامل استخراج داده‌ها، مدلسازی، مصورسازی و نمایش داشبوردها به صورت تحت وب برگزار می‌کند.

برگزاری دوره آموزشی SQL SERVER پیشرفته

دوره SQL پیشرفته

به اطلاع علاقه‌مندان به حوزه‌های هوشمندی تجاری می‌رساند، دوره ”SQL SERVER پیشرفته’’ به مدت 36 ساعت از تاریخ 7 مرداد برگزار می شود.

آموزش الکترونیکی SQL مقدماتی منتشر شد.

دوره SQL مقدماتی

موسسه آموزش همکاران سیستم برای تسلط شما در حوزه SQL مقدماتی، دوره‌ الکترونیکی مربوطه را در این حوزه در اختیار کاربران قرار داده است.

برگزاری دوره حسابداری پیمانکاری

حسابداری پیمانکاری

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد تا دوره آموزشی حسابداری پیمانکاری را در روزهای پنج شنبه و جمعه از تاریخ 7 تیر به صورت آنلاین برگزار کند.

آموزش الکترونیکی هوشمندی راهکاران منتشر شد.

دوره هوشمندی راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برای آشنایی و تسلط شما با هوشمندی راهکاران، دوره‌ الکترونیکی مربوطه را در این حوزه منتشر کرده و در اختیار کاربران قرار داده است.

برگزاری دوره آموزشی ورود به دنیای تست نرم افزار

دوره تست نرم افزار

اگر قصد دارید به دنیای تست نرم افزار وارد شوید، بهترین راه برای شروع، شرکت در دوره آموزشی “ورود به دنیای تست نرم افزار” است. در این دوره، شما با اصول و مبانی تست نرم افزار آشنا خواهید شد و مهارت‌های لازم را آموزش خواهید دید.

آموزش الکترونیکی تدارکات راهکاران بروزرسانی شد.

آموزش الکترونیکی تدارکات راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برای آشنایی و تسلط شما با تدارکات راهکاران، دوره‌ الکترونیکی مربوطه را در این حوزه بروزرسانی کرده و در اختیار کاربران قرار داده است.