28 شهریور روز جهانی خواندن کتاب الکترونیکی (E Book)

روز خواندن کتاب الکترونیکی هر ساله در تاریخ 18 سپتامبر برگزار می‌شود تا دسترسی 24 ساعته و سهولت استفاده از کتاب‌های الکترونیکی را جشن بگیریم. تصور کنید که اگرچه ایده کتاب الکترونیکی در سال 1930 شکل گرفت، اما تا 41 سال بعد به واقعیت نپیوست. کتاب الکترونیکی (E-Book) کتابی است که در قالب دیجیتال ارائه … ادامه

مسیر یادگیری و شغلی برای توسعه‌دهنده بک‌اند وب (BackEnd) 2024

مسیر شغلی و یادگیری توسعه دهنده نرم افزار - بک اند - backend - در ایران 1403 - 1404 - 2024

در دنیای دیجیتال امروز، توسعه وب‌سایت‌ها به یکی از پرتقاضاترین و پویا‌ترین حوزه‌های فناوری اطلاعات تبدیل شده است. در این میان، توسعه‌دهنده بک‌اند یکی از مهره‌های کلیدی است که عملکرد و زیرساخت هر وب‌سایت را به دقت طراحی و پیاده‌سازی می‌کند. اگرچه کاربران نهایی تنها با ظاهر وب‌سایت (فرانت‌اند) تعامل دارند، اما تمامی منطق و … ادامه

شرایط بازار کار رشته حسابداری و مالی چگونه است؟

بررسی آینده بازار کار رشته و شغل حسابداری در ایران

فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و بازارکار متنوعی برای حسابداران وجود دارد. در این نوشتار وضعیت این بازار و مهارت‌های مورد نیاز حسابداران جهت ورود به بازارکار مورد بررسی قرار گرفته است.

مسیر یادگیری و شغلی برای توسعه‌دهنده فرانت‌اند وب (FrontEnd) 2024

مسیر یادگیری فرانت اند و UI در طراحی سایت و اپ - مسیر شغلی frontend

آیا می‌خواهید یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند وب شوید؟ در این مقاله، مراحل کلیدی برای یادگیری مهارت‌های لازم و رسیدن به شغل رویایی‌تان در دنیای توسعه وب را به تفصیل بررسی می‌کنیم. این مسیر یادگیری را از دست ندهید!

۱۰ فرمول اکسل که هر کسی باید بلد باشد

آموزش تابع های پرکاربرد اکسل در حسابداری، منابع انسانی

SUM (جمع) فرمول SUM یکی از پرکاربردترین و ساده‌ترین فرمول‌های اکسل است که برای جمع کردن مقادیر عددی در یک محدوده از سلول‌ها استفاده می‌شود. این فرمول به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت و با دقت مجموع یک سری اعداد را محاسبه کنید. از این فرمول می‌توان در زمینه‌های مختلفی مانند حسابداری، برنامه‌ریزی مالی، … ادامه

مسیر یادگیری برنامه‌نویسی: گام‌به‌گام تا یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای

مسیر برنامه نویس شدن و آموزش برنامه نویسی - کسب درآمد از برنامه نویسی

برنامه‌نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز در دنیای امروز است که نه تنها در حوزه فناوری، بلکه در تمامی صنایع کاربرد دارد. با توجه به رشد سریع تکنولوژی و نیاز مبرم به برنامه‌نویسان، یادگیری برنامه‌نویسی تبدیل به یک ضرورت شده است. در این مقاله، به بررسی مراحل یادگیری برنامه‌نویسی و معرفی زبان‌ها و فریم‌ورک‌های پرکاربرد خواهیم پرداخت. این راهنما شما را از سطح مبتدی تا پیشرفته همراهی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا مسیر یادگیری خود را به درستی انتخاب کنید.

کامل‌ترین راهنمای استانداردهای حسابداری 1403 – اصول، کاربردها و دانلود PDF

استاندارد حسابداری چیست

استانداردهای حسابداری، مقررات حاکم بر چگونگی انجام کار حسابداری هستند و به نوعی می‌توان آنها را قلمرو فعالیت حسابداران به شمار آورد. بنابراین برای تمام فعالان حوزه حسابداری و مالی آگاهی از این مقررات ضروری خواهد بود.

نرم افزار حسابداری چه ویژگی هایی دارد؟

نرم افزار حسابداری چه ویژگی هایی دارد؟

نرم افزار حسابداری به عنوان ابزاری نوین، انقلابی در نحوه مدیریت امور مالی ایجاد کرده و به یاری صاحبان کسب و کار و حسابداران آمده است.

Power BI چیست؟ (بررسی کاربردهای آن)

Power BI چیست؟ (بررسی کاربردهای آن)

Power BI ابزاری قدرتمند از شرکت مایکروسافت است که به سازمان‌ها در جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و به اشتراک‌گذاری داده‌ها کمک می‌کند.