آموزش نرم افزار راهکاران

گزارش ساز راهکاران

دوره آموزش گزارش ساز راهکاران

از آنجا که امکان پیش‌بینی و تولید تمام گزارش‌های درخواستی کاربران از قبل وجود ندارد و همچنین سفارش آن به شرکت‌های تامین‌کننده نرم‌افزار نیز عمدتا زمان‌بر است، لذا ارائه یک ابزار که بتواند بستر مناسبی برای مشتریان فراهم کند تا خودشان گزارش‌های مورد نیاز خود را بسازند، باعث افزایش سرعت انجام امور مشتریان خواهد شد. … ادامه

کارگاه‌های راهکاران

کارگاه‌های آنلاین پایان سال راهکاران

با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش حجم کار واحد مالی سازمان‌ها، شرکت در کارگاه‌های آنلاین باعث رفع مشکلات احتمالی حین کار خواهد شد. کارگاه‌های راهکاران ویژه مشتریان شامل سیستم‌های مالی راهکاران، نرم‌افزارهای جبران خدمات، انبار و بهای تمام شد‌ه می‌باشد.

آموزش الکترونیکی مدیریت تردد راهکاران

دوره آموزش مدیریت تردد راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم دوره الکترونیکی مدیریت تردد راهکران را منتشر کرده است. این دوره قابل دسترس تمام مشتریان می‌باشد.

دوره کارگزینی راهکاران بخش عمومی

دوره آموزش تشکیلات و کارگزینی راهکاران بخش عمومی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برای آشنایی و تسلط شما در خصوص تشکیلات و کارگزینی راهکاران بخش عمومی، دوره‌ الکترونیکی را در این حوزه منتشر کرده است که مشتریان همکاران سیستم می‌توانند به صورت رایگان این دوره را مشاهده کنند.

حسابداری بخش عمومی

دوره آموزش حسابداری راهکاران بخش عمومی

یکی از مهم‌ترین اهداف نرم افزار حسابداری دولتی، تهیه‌ی اطلاعات مالی منسجم و به‌‌روز سازمان‌ها، نهادها، شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی است. این گروه از اطلاعات، مجموعه‌ی عملیات سازمان‌ها و مؤسسات یاد شده را درقالب شاخص‌های کمی بیان می‌کند و زمینه‌های لازم را برای کنترل، ارائه گزارشات قانونی و برنامه‌ریزی مدیریت فراهم می‌سازد. همه سازمان‌های دولتی … ادامه

کنترل کیفیت راهکاران

دوره آموزش کنترل کیفیت راهکاران

تولید و عرضه‌ی محصولات باکیفیت و مناسب نیازمندی مشتریان از اهداف مهم هر سازمانی است. برای رسیدن به این هدف، نیاز به انجام فرآیندهای مدون و استاندارد کنترل کیفیت در محیط‌های تولیدی دارد تا هنگام دریافت مواد از تامین‌کنندگان، هنگام و پس از تولید محصولات، از کیفیت مناسب این اقلام مطمئن شوند. سیستم کنترل کیفیت … ادامه

حسابداری

دوره‌های آموزشی شیراز

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم همسو با سیاست های گروه همکاران سیستم، آموزش های مرتبط با راهکارهای گروه را در سطح استان فارس ارائه می‌دهد.

دوره آموزش پذیرش و توزین راهکاران

دوره آموزش پذیرش و توزین راهکاران

با آموزش سیستم پذیرش و توزین راهکاران قادر خواهید ب.د، مدیریت فرایند برنامه‌ریزی و تحویل کالا به مشتری از زمان صدور حواله تا زمان صدور صورت‌حساب را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید به‌ وسیله تسهیل فرایند برنامه‌ریزی تحویل حواله‌های مشتریان و مکانیزه کردن فرآیندهای بارگیری و خروج کالا، قدرت مانور سازمان را در مدیریت عملیات مربوطه افزایش دهید و امکان نگهداری اطلاعات و کنترل بهتر عملیات را فراهم کنید.

دوره آموزش کنترل تولید راهکاران

دوره آموزش کنترل تولید راهکاران

سیستم کنترل تولید راهکاران، با امکاناتی از قبیل مدیریت اطلاعات مهندسی کالاها، سفارش‌گذاری مراکز تولیدی، کنترل موجودی پای کار، شارژ به اندازه و به موقع خطوط تولید، ثبت گزارشات تولید و کنترل انحرافات بر اساس برنامه‌ها، مدیریت ضایعات و دوباره ‌کاری‌ها‌ و مدل‌های متفاوت ردیابی در کل فرایند تولید، نیازهای فرآیند تولید در صنایع مختلف … ادامه

خرده فروشی راهکاران

دوره آموزش خرده فروشی راهکاران

راهکار خرده فروشی همکاران سیستم به کسب و کارها امکان می‌دهد تا در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی خود را نیز به‌ شکل یکپارچه مدیریت کنند.

پکیج آموزش اتوماسیون اداری تحت وب

دوره آموزش سیستم اتوماسیون اداری تحت وب

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “پکیج آموزش سیستم اتوماسیون اداری تحت وب” برگزار کند. این دوره شامل آموزش راهبری اتوماسیون اداری و آموزش جامع فرم ساز می‌باشد.

دوره قواعد ساز راهکاران

دوره آموزش قواعد ساز راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم دوره آموزش‌ الکترونیکی قواعد ساز راهکاران مطابق با نسخه 10 نرم افزار را تولید کرده است و از تاریخ 30 آبان ماه در دسترس تمام مشتریان راهکاران قرار گرفته است.

پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران

دوره پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران” را در قالب 3 دوره خرده‌فروشی، وفاداری مشتریان و سیاست‌گذاری سازمان به صورت آنلاین و در 44 ساعت برگزار کند.

دوره جامع پرورش حسابدار بهای تمام شده

دوره آموزش حسابدار بهای تمام شده

در دوره حسابدار بهای تمام شده، ضمن ساده سازی مفاهیم بهای تمام شده، شما با پیاده سازی این مفاهیم در قالب بهای تمام شده راهکاران آشنا خواهید شد و در پایان قادر به استفاده عملیاتی از سیستم خواهید بود.

خرید و فروش فصلی راهکاران

دوره آموزشی خرید و فروش فصلی راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد دوره آموزشی خرید و فروش فصلی راهکاران را برگزار نماید. این دوره، آموزش خرید و فروش فصلی با استفاده از نرم‌افزار دفترکل راهکاران می‌باشد.

دوره انبار و حسابداری انبار، دارایی ثابت دفتر کل دریافت و پرداخت جبران خدمات راهکاران

دوره آموزش دارایی ثابت راهکاران

با استفاده از نرم‌افزار دارایی‌های ثابت راهکاران، شما قادر خواهید بود از وضعیت فیزیکی دارایی و تاریخچه‌ی آن، در هر لحظه از زمان آگاه شوید و بر اساس این اطلاعات مدیریت و برنامه‌ریزی کارآمدتری برای بهره‌برداری از آن‌ها داشته باشید.

کتاب آموزش راهکاران

کتاب‌های آموزشی راهکاران

کتاب‌های آموزشی راهکاران نحوه کار با نرم‌افزارهای همکاران سیستم هستند که تحت عنوان راهنماهای کاربری و در قالب مرجعی کاربردی، به تشریح آموزش‌های گام به گام نرم‌افزارها پرداخته‌اند.

آموزش فرم ساز و گردش کار راهکاران

دوره آموزش گردش ساز راهکاران

دوره آموزشی گردش ساز به منظور آشنایی کارشناسان با ابزارهای مدیریت فرآیندهای راهکاران می‌باشد تا بتوانند یک فرآیند را در سیستم راهکاران و با استفاده از ابزار پیاده‌سازی کنند. آنچه در دوره گردش ساز فرا خواهید گرفت:

آموزش فرم ساز و گردش کار راهکاران

دوره آموزش فرم ساز راهکاران

در دوره آموزش فرم ساز راهکاران، شما با جایگاه فرم ساز در سبد فرایار آشنا خواهید شد و در ادامه دوره با یادگیری ساختار فرم‌های فرم ساز و انواع کنترل‌ها و فرمول‌نویسی برای کنترل‌ها،  قادر به ساخت فرم‌های مورد نظر در سازمان‌­تان خواهید بود.

دوره آموزش حسابداری ویژه ورود به بازار کار

دوره جامع پرورش کارشناس حسابدار

  دوره جامع پرورش کارشناس حسابدار به روش‌های زیر برگزار می‌شود:    توجه: پیشنهاد می‌گردد فراگیرانی که درک کاملی از مفاهیم مالی (مانند اصول حسابداری، میانه مالی و …) دارند، در دوره‌ بدون مفاهیم پرورش کارشناس حسابدار شرکت نمایند.    

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش کارگزینی راهکاران

با یادگیری نرم افزار کارگزینی راهکاران، شما ضمن آشنایی با نحوه ثبت و نگهداری مستندات پرسنلی، با امکان تعیین روش محاسبه عوامل حکمی به دلخواه و به تفکیک انواع گروه های استخدامی متناسب با نظام جبران خدمات، امکان محاسبه خودکار عوامل حکمی و امکان صدور احکام اصلاحی آشنا خواهید شد.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش فروش و پخش راهکاران

فروش و پخش راهکاران  از مرحله سفارش‌گیری تا توزیع و تسویه حساب در فرایندهای فروش گرم و فروش سرد قطعی و غیرقطعی را پوشش داده و با استفاده از امکانات برنامه‌ریزی برای ویزیت و توزیع، امکان استفاده بهتر از منابع سازمان را افزایش می‌دهد.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش دریافت و پرداخت راهکاران

 با استفاده از  نرم‌افزار دریافت و پرداخت راهکاران شما قادرخواهید بود از وضعیت نقدینگی سازمان خود در لحظه مطلع باشید و اطلاعات کافی و به‌موقع جهت پیش‌بینی از وضعیت نقدینگی در آینده و تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی را در دسترس داشته باشید. همچنین با استفاده از کنترل‌های دقیق روی نگهداری و گردش منابع نقدی سازمان خود ریسک از دست رفتن این دارایی‌ها را به حداقل برسانید.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش کاوشگر راهکاران

کاوشگر راهکاران ابزار گزارش‌سازی است که با در نظر گرفتن تجربه بدست آمده از نیازمندی‌های مشتریان در حوزه گزارش سازی، و با بکارگیری آخرین تکنیک‌ها و ایده‌های گزارش‌سازی که باعث سهولت و سادگی کار کاربران در ساخت گزارش‌ها می‌شود، طراحی و تولید شده است.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش فروش راهکاران

ماژول فروش راهکاران علاوه بر یکپارچگی با ماژول‌های دریافت و پرداخت، انبار و حسابداری انبار و دفترکل، انواع فرایندهای پردازش سفارش مشتری، از ثبت درخواست فروش گرفته تا صدور فاکتور فروش و سند حسابداری را پوشش داده و ضمن بهبود فرایندهای فروش، هزینه پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان را کاهش و سرعت آنرا افزایش می­‌دهد.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش دفتر کل راهکاران

این دوره به شما کمک می‌کند تا بتوانید عملیات حسابداری از معرفی کدینگ حساب‌ها تا تهیه گزارشات را به صورت مرحله به مرحله و با استفاده از نرم‌افزار دفتر کل در سازمان و شرکت خود پیاده سازی کنید.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش جبران خدمات راهکاران

با مطالعه دوره جبران خدمات راهکاران، شما ضمن آشنایی با مفاهیم حوزه جبران‌خدمات، امکاناتی همچون تعریف انواع بسته‌های جبران خدماتی، تعیین روش محاسبه عوامل جبران خدمات، پیکربندی و صدور اسناد مالی جبران‌خدمات، انجام محاسبات معوقه جبران خدمات و استخراج گزارشات قانونی و مدیریتی را در نرم‌افزار فرا خواهید گرفت.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش تدارکات راهکاران

در دوره آموزش تدارکات راهکاران مفاهیم حوزه خرید، جاری سازی آئین نامه معاملات، مکانیزه کردن فرایند تائیدات اسناد، مشاهده اسناد بازخرید، ارزیابی تامین کنندگان، نحوه تسویه حساب با تامین‌کنندگان، مشاهده مانده حساب‌ها و انعکاس این هزینه‌ها درنرم‌افزار مالی جهت ارائه گزارشات به ذی نفعان داخلی و بیرونی را تشریح میکنیم.

دوره انبار و حسابداری انبار، دارایی ثابت دفتر کل دریافت و پرداخت جبران خدمات راهکاران

دوره آموزش انبار و حسابداری انبار راهکاران

در دوره آموزش انبار و حسابداری انبار راهکاران شما ضمن آشنایی با مباحث بخش ورود اطلاعات پایه انبار شامل مراکز نگهداری، واحدهای سنجش کالا و… با عملیات تعدادی و ریالی انبار، انبارگردانی و عملیات پایان سال آشنا خواهید شد.

آموزش بهای تمام شده و مفاهیم بهای تمام شده راهکاران

دوره آموزش نرم‌افزار بهای تمام شده راهکاران

با استفاده از نرم‌افزار بهای تمام شده راهکاران می‌توانید فرایند محاسبه بهای تمام شده را در سازمان خود با سهولت پیش ببرید. این نرم‌افزار از طریق جمع آوری اطلاعات کالاهای تولید شده و خدمات ارائه شده و انجام تسهیم هزینه مراکز خدماتی به سایر مراکز و تسهیم مصرف کالا می‌تواند بهای تمام شده را به روش استاندارد و واقعی محاسبه نموده و بهای تمام شده محصولات و انحرافات موجود را جهت تصمیم‌گیری مناسب در اختیار ذی‌نفعان قرار دهد.