دوره‌های آموزشی ویژه کارشناسان مالی و حسابداری

دوره الکترونیکی سامانه مودیان مالی

دوره آموزش سامانه مودیان مالی

موسسه پژوهش و آموزش برای آشنایی و تسلط شما با سامانه مودیان مالی، دوره‌ الکترونیکی مربوطه را در این حوزه منتشر کرده است.

دوره های نوروزی 1403

دوره‌های ویژه نوروز 1403

نوروز 1403 با شرکت در دوره‌های حسابداری ویژه نوروز موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم یک مهارت به مهارت‌هایتان اضافه کنید.

گزارش ساز راهکاران

دوره آموزش گزارش ساز راهکاران

از آنجا که امکان پیش‌بینی و تولید تمام گزارش‌های درخواستی کاربران از قبل وجود ندارد و همچنین سفارش آن به شرکت‌های تامین‌کننده نرم‌افزار نیز عمدتا زمان‌بر است، لذا ارائه یک ابزار که بتواند بستر مناسبی برای مشتریان فراهم کند تا خودشان گزارش‌های مورد نیاز خود را بسازند، باعث افزایش سرعت انجام امور مشتریان خواهد شد. … ادامه

تسویه حساب پایان سال

وبینار تسویه حساب پایان سال پرسنل بر اساس آخرین تغییرات قانونی

اقدامات حسابداری در پایان سال مالی را می‌توان یکی از مهم‌ترین مسئولیت حسابداران دانست؛ انواع عملیات متفاوت و محاسباتی اعم از تسویه حساب با کارکنان و تهیه گزارشات مالی و بستن حساب‌ها و … گاهی باعث از قلم افتادن برخی از این عملیات‌های مهم حسابداری می‌شود. آیا می‌خواهید با آخرین تغییرات قانونی در تسویه حساب … ادامه

کارگاه‌های راهکاران

کارگاه‌های آنلاین پایان سال راهکاران

با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش حجم کار واحد مالی سازمان‌ها، شرکت در کارگاه‌های آنلاین باعث رفع مشکلات احتمالی حین کار خواهد شد. کارگاه‌های راهکاران ویژه مشتریان شامل سیستم‌های مالی راهکاران، نرم‌افزارهای جبران خدمات، انبار و بهای تمام شد‌ه می‌باشد.

بودجه ریزی در اکسل

دوره آموزش بودجه ریزی در اکسل

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “بودجه ریزی در اکسل (ویژه شرکت‌ها)” برگزار کند. شرکت در این دوره به تمامی فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه توصیه می‌گردد.

حقوق و دستمزد

وبینار نکات کلیدی محاسباتی حقوق و دستمزد

با توجه به اهمیت موضوع محاسبه حقوق و دستمزد، موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، وبینار آموزشی “نکات کلیدی محاسباتی حقوق و دستمزد” را با تدریس استاد پدرام صادقی و به صورت رایگان در تاریخ 14 آذر ماه، روز سه‌شنبه از ساعت 15 الی 18 برگزار می‌کند.

دوره بهای تمام شده در اکسل

دوره آموزش بهای تمام شده در اکسل

موسسه آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “بهای تمام شده در اکسل” برگزار کند. در این دوره یک پروژه کاملا واقعی اجرا خواهید کرد.

دوره کارگزینی راهکاران بخش عمومی

دوره آموزش تشکیلات و کارگزینی راهکاران بخش عمومی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برای آشنایی و تسلط شما در خصوص تشکیلات و کارگزینی راهکاران بخش عمومی، دوره‌ الکترونیکی را در این حوزه منتشر کرده است که مشتریان همکاران سیستم می‌توانند به صورت رایگان این دوره را مشاهده کنند.

حسابداری بخش عمومی

دوره آموزش حسابداری راهکاران بخش عمومی

یکی از مهم‌ترین اهداف نرم افزار حسابداری دولتی، تهیه‌ی اطلاعات مالی منسجم و به‌‌روز سازمان‌ها، نهادها، شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی است. این گروه از اطلاعات، مجموعه‌ی عملیات سازمان‌ها و مؤسسات یاد شده را درقالب شاخص‌های کمی بیان می‌کند و زمینه‌های لازم را برای کنترل، ارائه گزارشات قانونی و برنامه‌ریزی مدیریت فراهم می‌سازد. همه سازمان‌های دولتی … ادامه

سپیدار

دوره‌های آموزشی استان اصفهان

موسسه آموزش همکاران سیستم آموزش های مرتبط با راهکارهای گروه همکاران سیستم را علاوه بر تهران در سطح استان اصفهان نیز ارائه می‌دهد.

دوره های الکترونیکی

دوره‌های آموزشی مشهد

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم آموزش های مرتبط با راهکارهای گروه همکاران سیستم را در سطح استان خراسان رضوی ارائه می‌دهد.

بسته صورت مالی

بسته آموزشی صورت‌های مالی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد دوره‌های آموزشی صورت مالی را به صورت بسته آموزشی صورت های مالی برگزار کند.

حسابداری

دوره‌های آموزشی شیراز

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم همسو با سیاست های گروه همکاران سیستم، آموزش های مرتبط با راهکارهای گروه را در سطح استان فارس ارائه می‌دهد.

دوره کارگاه‌های جامع مالی شامل بسته کارگاه‌های مالیاتی، مالی و حسابرسی می‌باشد که به صورت حضوری و آنلاین برگزار میگردد.

بسته‌های کارگاه‌های مالی

دوره کارگاه‌های جامع مالی شامل بسته کارگاه‌های مالیاتی، مالی و حسابرسی می‌باشد که به صورت آنلاین برگزار میگردد.

دوره حسابداری پیمانکاری

دوره آموزش حسابداری پیمانکاری

حسابداری پیمانکاری یکی از دوره‌های مهم حسابداری محسوب می‌شود که می‌تواند به فرآیند پیشرفت حسابدار کمک کند. این دوره از تاریخ 18 آبان توسط موسسه آموزش همکاران سیستم برگزار می‌شود.

دوره گزارش سازی هوشمند در اکسل

دوره آموزش گزارش سازی هوشمند در اکسل

اکسل یک ابزار کارآمد و نرم افزار کاربردی و قدرتمند برای گزارش سازی آماری است. موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “گزارش سازی در اکسل” برگزار کند.

دوره آموزش احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401

دوره آموزش احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401

اگر قصد دارید در حرفه حسابداری پیشرفت کنید و به درآمد و جایگاه شغلی مناسب دست پیدا کنید. لازم است سعی و تلاش خود را در آموزش مالیات و فراگیری مهارت‌های مالیاتی بکار گیرید. در دوره آموزش احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401 به آموزش موارد بخشنامه سازمان امور مالیاتی که طی نامه شماره ۲۰۰/۱۴۰۱/۹ … ادامه

دوره آموزش قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده

دوره آموزش قانون جدید ارزش افزوده

اگر قصد دارید در حرفه حسابداری پیشرفت کنید و به درآمد و جایگاه شغلی مناسب دست پیدا کنید. لازم است سعی و تلاش خود را در آموزش مالیات و فراگیری مهارت‌های مالیاتی بکار گیرید. در دوره آموزش قانون جدید ارزش افزوده مواردی مانند نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 1401، الزامات و سایر موارد … ادامه

آموزش حسابداری مدیریت

دوره آموزش مبانی حسابداری مدیریت و ارزیابی عملکرد

حسابداری مدیریت، موضوع تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری شرکت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد، یعنی اطلاعاتی که توسط حسابداران مالی و حسابداران بهای‌تمام‌شده تهیه می‌شود، با استفاده از روش‌های مناسب و تغییرات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری مدیران آماده می‌شود. مدیران با توجه به اطلاعات کامل و جامع از وضعیت سازمان خود می‌توانند تصمیمات مناسب و صحیحی اتخاذ … ادامه

سهام فصل

دوره آموزش سهام فصل همکاران سیستم

با بهره‌گیری از سیستم سهام فصل همکاران امکان ایجاد و نگهداری اطلاعات عمومی سهام‌داران، معاملات سهام و امور مالی آن‌ها وجود‌ دارد. همه اطلاعات می‌تواند توسط کاربر در سیستم قرار داده شود و یا در قالب پرونده‌های اطلاعاتی خارج از محیط عملیاتی شرکت منتقل شود.

آموزش روش‌های جدید رسیدگی مالیاتی

آموزش روش‌های جدید رسیدگی مالیاتی

با توجه به این مساله که فرآیند حسابداری و چگونگی رسیدگی مالیاتی به اظهارنامه‌های مالیاتی مستلزم داشتن دانش حوزه حسابداری و در کنار آن، آگاهی از قوانین و مقررات مالیاتی و نحوه رسیدگی به این فرایند است، حسابدارانی که درک و آگاهی کافی در امور رسیدگی مالیاتی دارند، موفق‌تر از سایرین عمل خواهند کرد.

تهیه صورت جریان وجوه نقد

دوره آموزش تهیه صورت جریان وجوه نقد

صورت جریان‌های نقدی جز صورت‌های مالی اساسی است که باید توسط شرکت‌ها به صورت الزامی تهیه گردد. در این دوره که توسط موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برگزار می‌گردد شما با مفهوم جریان نقدی و طبقات مختلف آن آشنا می‌شوید و در پایان دوره قادر هستید با دو روش متداول، صورت جریان وجه نقد را طبق آخرین تغییرات استاندارد حسابداری شماره 2 تهیه کنید.

دوره ویژه مالیاتی

دوره ویژه مالیاتی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد دوره آموزش کامل “تکالیف قانونی با تاکید بر تغییرات قانون مالیات بر ارزش افزوده و مالیات های مستقیم و رسیدگی به تراکنش‌های بانکی” را برگزار نماید.  

پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران

دوره پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران” را در قالب 3 دوره خرده‌فروشی، وفاداری مشتریان و سیاست‌گذاری سازمان به صورت آنلاین و در 44 ساعت برگزار کند.

دوره جامع پرورش حسابدار بهای تمام شده

دوره آموزش حسابدار بهای تمام شده

در دوره حسابدار بهای تمام شده، ضمن ساده سازی مفاهیم بهای تمام شده، شما با پیاده سازی این مفاهیم در قالب بهای تمام شده راهکاران آشنا خواهید شد و در پایان قادر به استفاده عملیاتی از سیستم خواهید بود.

خرید و فروش فصلی راهکاران

دوره آموزشی خرید و فروش فصلی راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد دوره آموزشی خرید و فروش فصلی راهکاران را برگزار نماید. این دوره، آموزش خرید و فروش فصلی با استفاده از نرم‌افزار دفترکل راهکاران می‌باشد.

دوره تهیه صورت مالی مبتنی و مطابق با ifrs

دوره آموزش تهیه صورت مالی مبتنی بر IFRS

استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS)، به مجموعه‌ای از استانداردهای حسابداری گفته می‌شودکه توسط هیات استانداردهای حسابداری بین المللی(IASB) تدوین شده‌اند.

دوره آموزش حسابرسی داخلی به صورت آنلاین و حضوری

دوره آموزش حسابرسی داخلی

حسابرسی داخلی یک فعالیت مشاوره ای مستقل و واقع بینانه است که برای افزایش ارزش و بهبود عملکرد واحد تجاری طراحی شده است. حسابرسی داخلی یک رویکرد و چشم انداز منظم برای بهبود و ارزیابی…

آموزش استانداردهای حسابداری شماره 35

دوره آموزش استاندارد حسابداری ۳۵

هدف این استاندارد، نحوه و شیوه حسابداری مالیات بر درآمد می‌باشد، آنچه در دوره آموزش استاندارد حسابداری ۳۵ فرا خواهید گرفت: مقدمه ای بر …

دوره انبار و حسابداری انبار، دارایی ثابت دفتر کل دریافت و پرداخت جبران خدمات راهکاران

دوره آموزش دارایی ثابت راهکاران

با استفاده از نرم‌افزار دارایی‌های ثابت راهکاران، شما قادر خواهید بود از وضعیت فیزیکی دارایی و تاریخچه‌ی آن، در هر لحظه از زمان آگاه شوید و بر اساس این اطلاعات مدیریت و برنامه‌ریزی کارآمدتری برای بهره‌برداری از آن‌ها داشته باشید.

دوره سپیدار و راهکاران همکاران سیستم

خودآموزهای آموزشی راهکاران و سپیدار

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، با همراهی تیمی از کارشناسان خود، دوره‌های آموزش الکترونیکی راهکاران و سپیدار همکاران سیستم را منتشر کرده است. در این محتواها سعی شده تا علاوه‌ بر تشریح مبانی و مفاهیم مرتبط با هر موضوع، شیوه‌ی کاربری آن در نرم‌افزار نیز آموزش داده شود.

دوره تلفیق

دوره آموزش صورت‌های مالی تلفیقی

صورت‌های مالی تلفیقی عبارتند از بدست آوردن یک صورت مالی که تلفیقی از چند صورت مالی شرکت‌های زیر مجموعه شرکت مادر تشکیل شده است. دارند و از لحاظ مالی کاملا از هم جدا هستند (هریک برای خودشان امور مالی مجزا دارند) تهیه می‌شود.

دوره استاندارد حسابداری

دوره آموزش استانداردهای حسابداری

صورت‌های مالی هسته اصلی منابع اطلاعات مالی را تشکیل می‌دهد و بنابراین باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. صورت‌های مالی زمانی از کیفیت مطلوب برخوردار خواهد بود که بر اساس ضوابط معتبر یعنی استانداردهای حسابداری تهیه شده باشد.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش دریافت و پرداخت راهکاران

 با استفاده از  نرم‌افزار دریافت و پرداخت راهکاران شما قادرخواهید بود از وضعیت نقدینگی سازمان خود در لحظه مطلع باشید و اطلاعات کافی و به‌موقع جهت پیش‌بینی از وضعیت نقدینگی در آینده و تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی را در دسترس داشته باشید. همچنین با استفاده از کنترل‌های دقیق روی نگهداری و گردش منابع نقدی سازمان خود ریسک از دست رفتن این دارایی‌ها را به حداقل برسانید.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش کاوشگر راهکاران

کاوشگر راهکاران ابزار گزارش‌سازی است که با در نظر گرفتن تجربه بدست آمده از نیازمندی‌های مشتریان در حوزه گزارش سازی، و با بکارگیری آخرین تکنیک‌ها و ایده‌های گزارش‌سازی که باعث سهولت و سادگی کار کاربران در ساخت گزارش‌ها می‌شود، طراحی و تولید شده است.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش دفتر کل راهکاران

این دوره به شما کمک می‌کند تا بتوانید عملیات حسابداری از معرفی کدینگ حساب‌ها تا تهیه گزارشات را به صورت مرحله به مرحله و با استفاده از نرم‌افزار دفتر کل در سازمان و شرکت خود پیاده سازی کنید.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش تدارکات راهکاران

در دوره آموزش تدارکات راهکاران مفاهیم حوزه خرید، جاری سازی آئین نامه معاملات، مکانیزه کردن فرایند تائیدات اسناد، مشاهده اسناد بازخرید، ارزیابی تامین کنندگان، نحوه تسویه حساب با تامین‌کنندگان، مشاهده مانده حساب‌ها و انعکاس این هزینه‌ها درنرم‌افزار مالی جهت ارائه گزارشات به ذی نفعان داخلی و بیرونی را تشریح میکنیم.

دوره انبار و حسابداری انبار، دارایی ثابت دفتر کل دریافت و پرداخت جبران خدمات راهکاران

دوره آموزش انبار و حسابداری انبار راهکاران

در دوره آموزش انبار و حسابداری انبار راهکاران شما ضمن آشنایی با مباحث بخش ورود اطلاعات پایه انبار شامل مراکز نگهداری، واحدهای سنجش کالا و… با عملیات تعدادی و ریالی انبار، انبارگردانی و عملیات پایان سال آشنا خواهید شد.