دوره گیمیفای شده حل مسئله

کارگاه گیمیفای شده حل مسئله و تصمیم گیری

اسپرینت گیمیفای شده حل مسئله سازمانی، کارگاهی جذاب، کاربردی و تعاملی همراه با بازی نقش است. در این کارگاه شرکت کنندگان رویکرد حل مسئله و تصمیم گیری در مراحل مختلف حل مسئله را با محوریت یک مسئله واقعی مرتبط با فعالیت های سازمان خود فرامی‌گیرند و ضمن یادگیری تکنیک‌های مختلف برای هر مرحله از چرخه حل مسئله، به صورت گروهی تکنیک‌ها را تمرین می‌کنند.

گزارش ساز راهکاران

دوره آموزش گزارش ساز راهکاران

از آنجا که امکان پیش‌بینی و تولید تمام گزارش‌های درخواستی کاربران از قبل وجود ندارد و همچنین سفارش آن به شرکت‌های تامین‌کننده نرم‌افزار نیز عمدتا زمان‌بر است، لذا ارائه یک ابزار که بتواند بستر مناسبی برای مشتریان فراهم کند تا خودشان گزارش‌های مورد نیاز خود را بسازند، باعث افزایش سرعت انجام امور مشتریان خواهد شد. … ادامه

حقوق و دستمزد

وبینار نکات کلیدی محاسباتی حقوق و دستمزد

با توجه به اهمیت موضوع محاسبه حقوق و دستمزد، موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، وبینار آموزشی “نکات کلیدی محاسباتی حقوق و دستمزد” را با تدریس استاد پدرام صادقی و به صورت رایگان در تاریخ 14 آذر ماه، روز سه‌شنبه از ساعت 15 الی 18 برگزار می‌کند.

دوره کارگزینی راهکاران بخش عمومی

دوره آموزش تشکیلات و کارگزینی راهکاران بخش عمومی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برای آشنایی و تسلط شما در خصوص تشکیلات و کارگزینی راهکاران بخش عمومی، دوره‌ الکترونیکی را در این حوزه منتشر کرده است که مشتریان همکاران سیستم می‌توانند به صورت رایگان این دوره را مشاهده کنند.

دوره آموزش طراحی سفر مشتری در فروش

دوره آموزش طراحی سفر مشتری در فروش

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد تا در روز پنج شنبه 19 آبان ماه، همایشی با عنوان دوره طراحی سفر مشتری در فروش را در شهر تهران برگزار نماید.

دوره جامع مهارتی ویژه سرپرستان و مدیران

دوره جامع مهارتی ویژه سرپرستان و مدیران

فراگیران دوره جامع مهارتی ویژه سرپرستان و مدیران، مباحثی همچون مصاحبه و استخدام موفق، تقویت مهارت‌های ارتباطی مدیریتی، تیم سازی و مباحثی از این دست را فرا خواهند گرفت.

دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری

هدف از یادگیری مدیریت ارتباط با مشتری ایجاد ارتباط صحیح با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و درخواست‌های آنها به بهترین شیوه است. در نتیجه‌ی مدیریت موفق این ارتباط، رضایت مشتری و پیشرفت در کسب و کارمان حاصل می‌شود.

دوره آموزش حسابرسی داخلی به صورت آنلاین و حضوری

دوره آموزش حسابرسی داخلی

حسابرسی داخلی یک فعالیت مشاوره ای مستقل و واقع بینانه است که برای افزایش ارزش و بهبود عملکرد واحد تجاری طراحی شده است. حسابرسی داخلی یک رویکرد و چشم انداز منظم برای بهبود و ارزیابی…

آموزش فرم ساز و گردش کار راهکاران

دوره آموزش گردش ساز راهکاران

دوره آموزشی گردش ساز به منظور آشنایی کارشناسان با ابزارهای مدیریت فرآیندهای راهکاران می‌باشد تا بتوانند یک فرآیند را در سیستم راهکاران و با استفاده از ابزار پیاده‌سازی کنند. آنچه در دوره گردش ساز فرا خواهید گرفت:

آشنایی با راهکارهای حل تعارض (خود فریبی)

موفقیت سازمان‌ها در دنیای رقابتی و پیچیده امروز در گرو همکاری همه اعضای سازمان در تمام سطوح می‌باشد. ضعف در کار تیمی، تعارض‌های مزمن، عدم تعهد به اهداف سازمان و ده‌ها مشکل دیگر سبب می‌شوند تا انرژی‌های سازمان در اصطکاک‌های غیر ضروری به هدر رود.