آموزش‌ الکترونیکی کنترل بودجه و تامین اعتبار منتشر شد.

ماژول کنترل بودجه و تامین اعتبار راهکاران بخش عمومی همکاران سیستم امکان پیکربندی فرآیند کنترل بودجه و تامین اعتبار را با در نظر گرفتن سطوح مورد نیاز سازمان‌ها را فراهم می‌کند. این فرآیند در سازمان‌های دولتی شامل ثبت ابلاغ بودجه، موافقتنامه، تخصیص، درخواست وجه، تاییدیه درخواست وجه و تامین اعتبار می‌باشد. در سازمان‌های مختلف و با توجه به فرآیندهای داخلی آنها این فرآیند قابل تغییر و اصلاح می‌باشد. همچنین امکان ثبت انواع بودجه مصوب و ابلاغی و انواع منابع تامین اعتبار در این ماژول وجود دارد.

ویژگی تعریف فرآیندهای خاص سازمانی در ماژول کنترل بودجه و تامین اعتبار، زمینه آن را فراهم می‌کند که این ماژول در طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی که موضوع کنترل بودجه را دارند مورد استفاده قرار گیرد. انعطاف‌پذیری در عین وجود کنترل‌های دقیق و کامل از ویژگی‌های منحصر به فرد ماژول کنترل بودجه و تامین اعتبار راهکاران بخش عمومی همکاران سیستم می‌باشد.

یکی از فرآیند‌های مهم در سازمان‌های دولتی رسیدگی پرداخت می‌باشد که روند پرداخت در سازمان‌ها را مدیریت و بر اجرای دقیق و صحیح آنها نظارت می‌کند. در ماژول کنترل بودجه و تامین اعتبار راهکاران بخش‌عمومی همکاران سیستم این فرآیند به صورت یکپارچه با سایر ماژول‌ها کلیه مراحل خرج را پوشش داده و بستری را آماده می‌کند که پرداخت‌ها بتوانند در یک ساختار منطقی مدیریت شوند. از دیگر امکانات رسیدگی پرداخت می‌توان به مدیریت کسور پرداختی و امکان تجمیع این کسور و همچنین تفکیک پرداخت‌های قطعی و غیرقطعی اشاره کرد.

ما در موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم دوره الکترونیکی کنترل بودجه و تامین اعتبار را تهیه و در اختیار مشتریان قرار داده ایم.

این دوره توسط مصطفی احمدی، به مدت 4 ساعت و در 8 فصل تدریس شده است که بخش‌های آن عبارتند از:

  • تنظیمات
  • ثبت اطلاعات بودجه ای
  • گزارش مرور اعتبارات
  • فرایند رسیدگی
  • ثبت انواع اصلاحیه
  • عملیات پایان سال
  • صدور سند حسابدای
  • تنظیمات و امکانات عمومی

دوره الکترونیکی کنترل بودجه و تامین اعتبار


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره آموزش الکترونیکی کنترل بودجه و تامین اعتبار، می‌توانید دموی زیر را مشاهده کرده و یا به صفحه مربوط به دوره مراجعه کنید.

 

کسب اطلاعات بیشتر

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *