موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم 20 ساله شد.

22 دی سالروز تاسیس موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم است و امسال 20 ساله شدیم. دو دهه از پیشرفت، توسعه و تلاش مستمر در موسسه آموزش به عنوان یکی از برجسته‌ترین مراکز آموزشی در حوزه آموزش نرم افزارهای سازمانی و مهارت‌های مورد نیاز در بازارکار می‌گذرد. این دوره زمانی، یک مسیر پر از دستاورد، یادگیری و موفقیت‌های چشمگیر برای ما بوده است و ما همواره در ارتقاء دانش و مهارت‌های فراگیران قدم به قدم پیش رفته‌ایم.

سالگرد موسسه

در این دو دهه، موسسه با تکیه بر اساتید و متخصصان برجسته، همواره در جهت به‌روزرسانی محتواها و تجهیزات آموزشی گام برداشته است و با ارائه دوره‌های آموزشی متنوع و با کیفیت، توانسته فراگیران متعددی را به عنوان کارشناس و متخصصان ماهر در زمینه‌های مختلف به بازارکار معرفی کند.

با افتخار شعار “20 سال همراه شما در ارتقا دانش و مهارت” را به عنوان نمادی از مسیر خود انتخاب کرده‌ایم و هدف ما همچنان تقویت و پشتیبانی از فراگیران در پیشرفت شخصی و حرفه‌ای آنها بوده است.

این روز را به همه اعضای موسسه، اساتید، مدیران و پرسنل همکاران سیستم تبریک می‌گوییم و از همکاری‌های مستمر و تلاش‌های بی‌وقفه آنها سپاسگزاریم و امیدواریم که در آینده نیز با همکاری و اشتراک دانش و تجربیات همکاران، موفقیت های بیشتری را رقم بزنیم.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *