دوره گیمیفای شده حل مسئله

کارگاه گیمیفای شده حل مسئله و تصمیم گیری

اسپرینت گیمیفای شده حل مسئله سازمانی، کارگاهی جذاب، کاربردی و تعاملی همراه با بازی نقش است. در این کارگاه شرکت کنندگان رویکرد حل مسئله و تصمیم گیری در مراحل مختلف حل مسئله را با محوریت یک مسئله واقعی مرتبط با فعالیت های سازمان خود فرامی‌گیرند و ضمن یادگیری تکنیک‌های مختلف برای هر مرحله از چرخه حل مسئله، به صورت گروهی تکنیک‌ها را تمرین می‌کنند.

دوره کارگزینی راهکاران بخش عمومی

دوره آموزش تشکیلات و کارگزینی راهکاران بخش عمومی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برای آشنایی و تسلط شما در خصوص تشکیلات و کارگزینی راهکاران بخش عمومی، دوره‌ الکترونیکی را در این حوزه منتشر کرده است که مشتریان همکاران سیستم می‌توانند به صورت رایگان این دوره را مشاهده کنند.

دوره اسکرام

دوره آموزش حرفه‌ای اسکرام

شما با شرکت در دوره آموزش حرفه‌ای اسکرام و آمادگی برای اخذ مدرک PSM بر اساس راهنمای ارائه شده که منبع اصلی آزمون‌ اسکرام است، آماده شوید.

بسته صورت مالی

بسته آموزشی صورت‌های مالی

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد دوره‌های آموزشی صورت مالی را به صورت بسته آموزشی صورت های مالی برگزار کند.

دوره آموزش طراحی سفر مشتری در فروش

دوره آموزش طراحی سفر مشتری در فروش

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد تا در روز پنج شنبه 19 آبان ماه، همایشی با عنوان دوره طراحی سفر مشتری در فروش را در شهر تهران برگزار نماید.

دوره جامع مهارتی ویژه کارشناسان و کارجویان در تمامی حوزه ها

دوره جامع مهارتی ویژه کارجویان و کارشناسان

فراگیران دوره جامع مهارتی ویژه کارجویان و کارشناسان، مباحثی همچون نوشتن یک رزومه موثر، اصول یک مصاحبه کاری موفق، اصول مذاکره و مباحثی از این دست را فرا خواهند گرفت که باعث تقویت مهارت‌های نرم و در نتیجه آن پیشرفت شغلی و یا ورود به مجموعه دلخواه خواهد شد.