دوره آموزش طراحی سفر مشتری در فروش

دوره آموزش طراحی سفر مشتری در فروش

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم در نظر دارد تا در روز پنج شنبه 19 آبان ماه، همایشی با عنوان دوره طراحی سفر مشتری در فروش را در شهر تهران برگزار نماید.

دوره آنلاین فروش و تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای

آموزش فروش و تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای

در دوره فروش و تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای با اصول کاربردی مهارت‌های نرم و روش های ارتباط با مشتری آشنا خواهید شد.این دوره به کلیه علاقه‌مندان به حوزه فروش و پشتیبانی پیشنهاد می‌گردد.

دوره آموزش کنترل تولید راهکاران

دوره آموزش کنترل تولید راهکاران

سیستم کنترل تولید راهکاران، با امکاناتی از قبیل مدیریت اطلاعات مهندسی کالاها، سفارش‌گذاری مراکز تولیدی، کنترل موجودی پای کار، شارژ به اندازه و به موقع خطوط تولید، ثبت گزارشات تولید و کنترل انحرافات بر اساس برنامه‌ها، مدیریت ضایعات و دوباره ‌کاری‌ها‌ و مدل‌های متفاوت ردیابی در کل فرایند تولید، نیازهای فرآیند تولید در صنایع مختلف … ادامه

اصول مذاکره و فن بیان

دوره آموزش اصول مذاکره و فن بیان

اصول مذاکره و فن بیان جز اصلی‌ترین مهارت‌های نرم مورد نیاز هر فرد می‌باشد. در این دوره به شما آموزش می‌دهیم چگونه با استفاده از اصول، ترفندها و تکنیک‌های مذاکره و در گنار آن هنر فن‌بیان حرفه‌ای، مذاکر‌ه‌ای اثر بخش و موفق داشته باشید.

پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران

دوره پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، در نظر دارد دوره‌ای با عنوان “پکیج آموزش راهبری خرده‌فروشی راهکاران” را در قالب 3 دوره خرده‌فروشی، وفاداری مشتریان و سیاست‌گذاری سازمان به صورت آنلاین و در 44 ساعت برگزار کند.

دوره آموزش crm همکاران سیستم که SarvCRM نام دارد

دوره آموزش SarvCRM

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم دوره آموزش SarvCRM را برای علاقه‌مندان و فعالین حوزه فروش و بازاریابی برگزار می‌کند.

دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری

هدف از یادگیری مدیریت ارتباط با مشتری ایجاد ارتباط صحیح با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و درخواست‌های آنها به بهترین شیوه است. در نتیجه‌ی مدیریت موفق این ارتباط، رضایت مشتری و پیشرفت در کسب و کارمان حاصل می‌شود.

دوره آموزشی ارتباطات اثربخش و موثر

دوره آموزشی ارتباطات اثربخش

در این دوره آموزشی، مهارت برقراری ارتباط اثربخش با دیگران، با بهره مندی از توانایی‌های گوش دادن موثر، ارائه موثر و گفت و گوی اثربخش به شما آموزش داده می‌شود.