آموزش حرفه‌ای، آینده‌ی حرفه‌ای

مرکز یادگیری موسسه پژوهش و آموزش که با نام SG Learning Hub نیز شناخته می‌شود، با ارائه امکانات متنوع و کاربردی، به مخاطبین و فراگیران این امکان را می‌دهد تا به صورت هوشمندانه و با توجه به نیازهای خود، در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و مهارت‌های خود را بهبود بخشند. این پلتفرم با شعار “آموزش حرفه‌ای، آینده‌ی حرفه‌ای” دانش ‌­های مرتبط با فعالیت­های موسسه، آموزش‌­ها و کتاب­‌های الکترونیکی، دوره‌های آنلاین، آزمون و صدور گواهینامه را بطور گسترده‌ای در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین شناسایی افراد متخصص در هر حوزه، معرفی به کارفرمایان، تالارهای گفتگو و اپلیکیشن نیز در برنامه آینده هاب مدنظر قرار گرفته شده است.

امکانات مرکز یادگیری همکاران سیستم

این سامانه به کاربران این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود، مسیر آموزشی مناسب را انتخاب کنند و به‌روزرسانی‌های لازم را انجام دهند. در این پلتفرم، انواع تخفیفات و خرید گروهی، استفاده از کتابخانه الکترونیکی، یکپارچه سازی بستر آموزش‌های الکترونیکی و آنلاین به مخاطب این امکان را می‌دهد تا به منابع آموزشی دسترسی داشته و با سایر کاربران در جلسات آموزشیِ آنلاین شرکت کنند. از قابلیت های این پلتفرم ارزیابی دوره‌های آموزشی و صدور گواهینامه الکترونیکی نیز هست.

آموزش حرفه ای

به علاوه، با امکان ثبت نام به صورت حقیقی یا حقوقی، این سامانه به کاربران فرصت می‌دهد تا با توجه به نیاز خود، به صورت فردی یا گروهی، در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و مسیر آموزشی خود را تعیین کنند. امکان خرید بسته‌های آموزشی و پرداخت اقساطی نیز از سایر امکانات در دسترس مخاطب می باشد. با امکان نمایش گواهینامه آموزشی نیز، کاربران می‌توانند پس از پایان دوره‌های آموزشی، گواهینامه خود را دریافت کنند.

از دیگر قابلیت‌های این سامانه، قابلیت ورود مستقیم فراگیر از داخل سیستم راهکاران به پرتال یا LMS است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یک کلیک، به مرکز یادگیری همکاران سیستم وارد شوند و از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوند.

توسعه این پلتفرم که با همکاری واحد سیستم های اطلاعاتی از سال گذشته در دستور کار موسسه پژوهش و آموزش قرار داشته است در امتداد بهبود زیرساخت های اطلاعاتی، ارتباطی و خدماتی موسسه که در ادامه باز طراحی بستر گزارش های مدیریتی، بهبود زیرساخت های سخت افزاری موسسه شروع شده بود، پتانسیل ها و فرصت های جدیدی را پیش روی موسسه برای ارائه خدمات بهتر قرار داده است.

جهت ورود به مرکز یادگیری موسسه از طریق آدرس زیر می‌توانید اقدام کنید.

https://learninghub.systemgroup.net

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *