آزمون دریافت گواهی‌نامه‌ی همکاران سیستم

هر ساله هزاران فراگیر آزاد از طریق شرکت در آزمون‌های موسسه، گواهینامه همکاران سیستم را دریافت می‌کنند. آزمون گواهینامه در دو مرحله‌ی کتبی و عملی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در صورت کسب نمره حداقل ۷۰ از ۱۰۰ موفق به دریافت آن می‌شوند.
گواهینامه همکاران سیستم از یک سو امتیازی برای دارندگان آن در بازارکار محسوب شده و از سوی دیگر معیاری اطمینان بخش برای کارفرمایان بوده تا با اتکا به آن نیروهای با دانش و تسلط کافی را در سازمان خود به‌کارگیرند.

 


بازارکاری به وسعت مشتریان همکاران سیستم

 

بیش از ۳۹۰۰۰ شرکت و سازمان از نرم‌افزارهای همکاران سیستم استفاده می‌کنند. داشتن گواهینامه همکاران سیستم پیش شرط لازم برای ورود به این بازارکار بزرگ است.

 


همراه شما در مسیر پیوستن به بازارکار

 

هر ساله صدها نفر از فراگیران، توسط موسسه به شرکت ها و سازمان‌های معتبر معرفی می‌‌شوند. کافی است گواهینامه‌های همکاران سیستم را داشته باشید و رزومه خود را در سایت ثبت نمایید.

 

 


یک امتیاز برای پیوستن به خانواده بزرگ همکاران سیستم

دارندگان گواهینامه‌های همکاران سیستم در صورت علاقه‌مندی به فعالیت در حوزه‌های پیاده‌سازی و پشتیبانی نرم‌افزار، از امتیاز و الویت برای پیوستن به همکاران سیستم برخوردار خواهند بود.



شرایط دریافت گواهینامه‌ی همکاران سیستم

 

پیش نیاز دریافت گواهینامه‌‌‌های همکاران سیستم، تسلط به نحوه کاربری نرم‌افزار می باشد. بنابراین برای دریافت گواهینامه دو مسیر، پیش رو خواهید داشت:

 

  • ♦ در کلاس‌های آموزشی حضوری یا الکترونیکی شرکت کنید و پس از کسب مهارت‌های لازم، با شرکت در آزمون پایان‌دوره گواهینامه را دریافت کنید.
  • ♦ در صورت داشتن مهارت کافی، می‌توانید مستقیما درخواست شرکت در آزمون را به موسسه اعلام کنید. (تماس با ما)

درخواست آنلاین شرکت در آزمون

درخواست آنلاین شرکت در آزمون


  • نمونه: 02183382599
  • نمونه: 09123456789