کارگاه‌های راهکاران

کارگاه‌های آنلاین پایان سال راهکاران

با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش حجم کار واحد مالی سازمان‌ها، شرکت در کارگاه‌های آنلاین باعث رفع مشکلات احتمالی حین کار خواهد شد. کارگاه‌های راهکاران ویژه مشتریان شامل سیستم‌های مالی راهکاران، نرم‌افزارهای جبران خدمات، انبار و بهای تمام شد‌ه می‌باشد.

دوره آموزش پذیرش و توزین راهکاران

دوره آموزش پذیرش و توزین راهکاران

با آموزش سیستم پذیرش و توزین راهکاران قادر خواهید ب.د، مدیریت فرایند برنامه‌ریزی و تحویل کالا به مشتری از زمان صدور حواله تا زمان صدور صورت‌حساب را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید به‌ وسیله تسهیل فرایند برنامه‌ریزی تحویل حواله‌های مشتریان و مکانیزه کردن فرآیندهای بارگیری و خروج کالا، قدرت مانور سازمان را در مدیریت عملیات مربوطه افزایش دهید و امکان نگهداری اطلاعات و کنترل بهتر عملیات را فراهم کنید.

خرده فروشی راهکاران

دوره آموزش خرده فروشی راهکاران

راهکار خرده فروشی همکاران سیستم به کسب و کارها امکان می‌دهد تا در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی خود را نیز به‌ شکل یکپارچه مدیریت کنند.

آموزش پخش

دوره آموزش برنامه‌ریزی و عملیات پخش راهکاران

به کمک آموزش و بهره‌گیری از نرم افزار‌ پخش راهکاران همکاران سیستم می‌توانید، تمام فرآیندهای فروش سرد و پخش گرم، فروش عمده و فروش درب کارخانه را از سفارش‌گیری تا توزیع و تسویه حساب را به شکل مکانیزه مدیریت کنید.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش کاوشگر راهکاران

کاوشگر راهکاران ابزار گزارش‌سازی است که با در نظر گرفتن تجربه بدست آمده از نیازمندی‌های مشتریان در حوزه گزارش سازی، و با بکارگیری آخرین تکنیک‌ها و ایده‌های گزارش‌سازی که باعث سهولت و سادگی کار کاربران در ساخت گزارش‌ها می‌شود، طراحی و تولید شده است.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش فروش راهکاران

ماژول فروش راهکاران علاوه بر یکپارچگی با ماژول‌های دریافت و پرداخت، انبار و حسابداری انبار و دفترکل، انواع فرایندهای پردازش سفارش مشتری، از ثبت درخواست فروش گرفته تا صدور فاکتور فروش و سند حسابداری را پوشش داده و ضمن بهبود فرایندهای فروش، هزینه پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان را کاهش و سرعت آنرا افزایش می­‌دهد.

بهای تمام شده جبران خدمات کارگزینی تدارکات فروش همکاران

دوره آموزش تدارکات راهکاران

در دوره آموزش تدارکات راهکاران مفاهیم حوزه خرید، جاری سازی آئین نامه معاملات، مکانیزه کردن فرایند تائیدات اسناد، مشاهده اسناد بازخرید، ارزیابی تامین کنندگان، نحوه تسویه حساب با تامین‌کنندگان، مشاهده مانده حساب‌ها و انعکاس این هزینه‌ها درنرم‌افزار مالی جهت ارائه گزارشات به ذی نفعان داخلی و بیرونی را تشریح میکنیم.