خدمات موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، پاسخگوی نیازهای آموزشی بازارکار حسابداری

فرصت‌های شغلی در بازار کار رشته حسابداری بسیار گسترده است. از یک موسسه کوچک گرفته تا بزرگترین کارخانه‌های کشور حداقل به یک حسابدار نیازمند هستند. همین امر، در سال‌های اخیر توجه دانش آموختگان را جلب نموده و تقاضا برای ورود به بازارکار حسابداری رو به افزایش است.

یکی از ماموریت‌های اصلی موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، ارائه خدمات آموزشی به فراگیران با هدف تقویت مهارت‌ها و ایجاد فرصت‌های بیشتر جهت ورود به بازارکار است. جهت تحقق این هدف دوره‌های جامع ویژه بازارکار مطابق با نیازهای آموزشی افراد طراحی شده است.

 

در این دوره‌ها، فراگیران ضمن آشنایی با مفاهیم کاربردی، با نحوه کاربری نرم افزارهای همکاران سیستم نیز آشنا شده و آمادگی کامل جهت ورود به بازار کار را خواهند داشت. در حال حاضر موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم  دو دوره جامع  پرورش کمک حسابدار و کارشناس حسابدار را برگزار  و در انتهای هر دوره فراگیران ممتاز را جهت استخدام به شرکت‌های مشتری معرفی می‌کند.

در دوره جامع پرورش کمک حسابدار ۵ نرم افزار سپیدارسیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، انبار، فروش و حقوق و دستمزد به صورت عملی و مباحث کاربردی و مورد نیاز در حسابداری شامل مالیات بر ارزش افزوده، گزارشات خرید و فروش فصلی و اظهارنامه آموزش داده میشوند.

بسته جامع پرورش کمک حسابدار شامل دوره‌های آموزشی زیر است:

 

در دوره جامع پرورش کارشناس حسابدار 3 نرم افزار راهکاران، شامل دفترکل، دریافت و پرداخت و دارایی ثابت را به صورت عملی و مباحث کاربردی و مورد نیاز در حسابداری شامل مالیات بر ارزش افزوده، گزارشات خرید و فروش فصلی، اظهارنامه، تهیه صورت‌های مالی و قوانین مالیات‌های مستقیم آموزش داده میشوند.

بسته جامع پرورش کارشناس حسابدار شامل دوره‌های آموزشی زیر است:

 

شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر کسب آمادگی جهت ورود به بازارکار و فرصت جذب و استخدام مشمول 25 درصد تخفیف در پرداخت شهریه می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 02184205111 داخلی1 و 2 تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *