دسترسی به آموزش‌های الکترونیکی

دسترسی به آموزش‌های الکترونیکی بر بستر نرم‌افزارهای راهکاران (نسخه 8.0.5)

به اطلاع می‌رساند، موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، با هدف سهولت دسترسی مشتریان به دوره‌های آموزشی راهکاران، امکان جدیدی را در نسخه 8.0.5 فراهم نموده است تا از این پس، کلیه کاربران سیستم‌های راهکاران، امکان استفاده و مطالعه دوره‌های آموزشی ماژول‌های پایه راهکاران را از طریق نرم‌افزار در اختیار داشته باشند. این محتواها از صفحه اصلی نرم‌افزار و یا بخش نوار ابزار بالای صفحه با عنوان “آموزش الکترونیکی راهکاران” در دسترس کلیه مشتریان محترم قرار دارد.

مسیر دسترسی به آموزش‌ها از طریق نرم‌افزار، روی تصاویر زیر قابل مشاهده است:


قابل ذکر است، موسسه از ابتدای سال جاری ارائه خدمات آموزش‌های الکترونیکی را در کنار آموزش‌های حضوری، به کلیه مشتریان راهکاران همکاران سیستم ارائه نموده است. این آموزش‌ها تاکنون، به صورت ارسال کارت، حاوی دسترسی برای مشتریانی که پروژه استقرار در جریان دارند و یا دانلود اکانت از پرتال برای مشتریانی که قرارداد پشتیبانی معتبر دارند، در دسترس قرار داشته است که از این پس ارائه این خدمات با مدل جدید ادامه خواهد داشت.
علاوه بر امکان مطالعه دوره‌ها، مزایایی مانند شرکت در جلسات مجازی رفع اشکال، امکان شرکت در آزمون و دریافت گواهینامه و همچنین امکان طرح پرسش در طی دوره و دریافت پاسخ از مدرس، توسط موسسه برنامه‌ریزی و به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02184205111 داخلی 3 (واحد آموزش‌های الکترونیکی) تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *