برگزاری سمینار ” آشنایی با حوزه هوشمندی کسب‌وکار، علم داده و یادگیری ماشینی”

امروزه با افزایش سرعت حجم تولید اطلاعات، فرایند تصمیم‌گیری و پیش‌بینی در سازمان‌ها، بدون بهره‌مندی از دانش و تکنیک‌های تحلیل داده، به کاری مشکل و پر ابهام تبدیل شده است. حجم انبوه اطلاعات خام با استفاده از ابزارهای هوشمندی کسب‌وکار به دانش تصمیم‌ساز تبدیل و در اختیار استفاده‌کنندگان آن قرار گرفته می‌شود.
موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم با هدف معرفی مبانی و مفاهیم حوزه هوشمندی کسب و کار، سمینار ” آشنایی با هوشمندی کسب‌وکار، علم داده و یادگیری ماشینی” را در تاریخ 25 مرداد ماه ویژه مشتریان شرکت همکاران سیستم و متخصصان و علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات در محل موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برگزار کرد.

 

این سمینار با سخنرانی حمید یزدان‌نژاد؛ مشاور فنی تولید نرم‌افزارهای هوشمندی کسب‌وکار، با موضوع بازار جهانی Analytics و شناخت BI آغاز شد.

 

در ادامه تجربه‌ای موفق از استفاده راهکار هوشمندی کسب و کار از زبان مشتریان برای حضار ارائه شد و علیرضا مراحمی؛ مشاور فنی و مدیر عامل شرکت هوشمندی تجاری، به تشریح تکنولوژی‌های موجود در این‌باره پرداخت.

 

بخش پایانی سمینار مربوط به موضوع علم داده و یادگیری ماشینی بود که توسط ایمان رئیسی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی ارائه شد.

در این سمینار مسیر دوره آموزشی جدید هوشمندی تجاری هم برای نخستین بار رونمایی شد.

این سمینار در تاریخ 3 آبان ماه ویژه فراگیران آزاد با هدف آشنایی دانشجویان و علاقه مندان به هوشمندی کسب و کار برگزار خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 02184205111 داخلی 1یا2 تماس حاصل کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *