روز دانشجو مبارک

 

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم ضمن تبریک روز دانشجو، فرصت ویژه‌ای را در روز 16 آذر جهت ثبت نام در دوره‌های کمک حسابدار و کارشناس حسابدار برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است. 
 

در این فرصت یک روزه علاوه بر 25% تخفیفی که روی بسته‌های بازارکار در مقایسه با ثبت نام تک درس اعمال شده، می‌توانید از 20% تخفیف بیشتر به مناسبت روز دانشجو نیز بهره‌مند شوید.

روز دانشجو مبارک

 
در این دوره‌ها، فراگیران ضمن آشنایی با مفاهیم کاربردی، با نحوه کاربری نرم افزارهای همکاران سیستم آشنا شده و آمادگی کامل جهت ورود به بازار کار را کسب خواهند نمود. در واقع فراگیران با شرکت در دوره‌های جامع بازارکار فوت و فن کار را یاد می‌گیرند و برای خودشان فرصت شغلی معتبری می‌سازند.

 

دوره‌های کمک حسابدار و کارشناس حسابدار مجموعه‌ای از کلاس‌های آموزشی است که در آن‌ها فراگیران با توجه به تقویم آموزشی، روزهای شرکت در دوره‌ها را انتخاب میکنند. به همین منظور مدت زمان گذراندن این دوره‌ها بین 2 تا 4 ماه متغیر است.
 

بنابراین برای ثبت نام در این دوره کافیست ابتدا از طریق سایت در دوره مورد نظر خود ثبت نام کنید و جهت انتخاب کلاس‌ها به صورت حضوری به موسسه مراجعه کرده و یا با شماره 02184205111 داخلی 1 و 2 تماس بگیرید.

 

اطلاعات بیشتر و ثبت نام

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *