تخفیف دوره‌های الکترونیکی ویژه ماه رمضان

تخفیف دوره@های الکترونیکی ویژه ماه رمضان

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، با همراهی تیمی از کارشناسان خود، محتواهای الکترونیکی را در حوزه‌ی آموزش نرم‌افزارهای راهکاران در 6 حوزه؛ دفترکل، دریافت و پرداخت، انبار و حسابداری انبار، تدارکات، جبران خدمات و کارگزینی و سپیدار همکاران سیستم منتشر کرده است.
در این محتواها سعی شده تا علاوه‌ برتشریح مبانی و مفاهیم مرتبط با هر موضوع، شیوه‌ی کاربری آن در نرم‌افزار نیز آموزش داده شود. کیفیت محیط کاربری دوره‌ها از جمله صدا و تصویر، محتوای کاربردی و شباهت آن به فضای کلاس‌های حضوری از نقاط تمایز این محتواها است. شما می‌توانید با مطالعه محتواهای الکترونیکی و با استفاده از نمونه سوالات، آموخته‌های خود را بسنجید. هم‌چنین شرکت در آزمون‌های انتهای هر فصل و به‌دست‌آوردن نمره‌ی قبولی، به‌معنای موفقیت در آزمون کتبی گواهینامه همکاران سیستم است و شما می‌توانید در ادامه درخواست خود را برای شرکت در آزمون عملی نرم‌افزار به موسسه‌ اعلام کنید.

در این خصوص به مناسبت ماه مبارک رمضان که فرصتی مناسب برای یادگیری دوره‌های آموزشی به صورت الکترونیکی است، موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم تسهیلاتی را جهت ثبت نام دوره‌های الکترونیکی و خودآموزهای راهکاران و سپیدار به شرح زیر در نظر گرفته است:

• 20 % تخفیف برای ثبت نام دوره‌های الکترونیکی
• 25 % تخفیف برای ثبت نام خودآموزها (دوره الکترونیکی+کتاب راهنما)

مدت زمان استفاده از تسهیلات فوق، تا انتهای ماه رمضان است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به این لینک  و جهت ثبت نام آنلاین به این لینک مراجعه کنید.

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *