تخفیفات موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم ویژه ایام نوروز و فصل بهار

فراگیر گرامی، سال نو پیشاپیش مبارک!

موسسه آموزش به مناسبت فرارسیدن سال جدید، تسهیلات ویژه ای را برای علاقه مندان به یادگیری نرم افزارهای همکاران سیستم درنظر گرفته است.

  1. برای آن دسته از فراگیرانی که علاقه مند به یادگیری نرم افزارهای همکاران سیستم هستند اما به دلیل شلوغی کار و زمانبندی محدود امکان یادگیری را تا بحال نداشتند، تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است. موسسه آموزش اقدام به برنامه ریزی و برگزاری دو دوره کلاس فشرده در طی ایام نوروز نموده است. در این دوره ها رایج ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای همکاران سیستم در دو گروه نرم افزارهای سپیدار و نرم افزارهای راهکاران تدریس خواهد شد. مدت دوره ها در هر روز 8 ساعت بوده و شامل پذیرایی ناهار نیز می باشد. شایان ذکر است، شرکت کنندگان می توانند با شرکت در آزمون انتهای دوره نسبت به دریافت گواهینامه های همکاران سیستم نیز اقدام نمایند. فراگیرانی که تمایل به شرکت در دوره های آموزشی طی ایام نوروز را دارند نیز درصورت ثبت نام تا تاریخ 27 اسفند ماه مشمول تخفیف 35% خواهند شد.
  2. فراگیرانی که تمایل به شرکت در دوره های آموزشی در سال آتی را دارند نیز درصورت ثبت نام تا تاریخ 27 اسفند ماه مشمول تخفیف 20% خواهند شدعلاقه مندان می توانند جهت مشاهده تقویم فصل بهار مربوط به دوره های راهکاران اینجا و  سایر دوره های آموزشی اینجا کلیک کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 02184205111 داخلی 1 و 2  تماس حاصل کنید.

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *