برگزاری سمینار “از آموزش تا ورود به بازارکار مالی”

ارائه آموزش‌های کیفی به فراگیران آزاد با هدف تقویت مهارت‌ها و ایجاد فرصت‌های بیشتر جهت ورود به بازارکار یکی از ماموریت‌های اصلی موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم است.

 

سمینار از آموزش تا ورود به بازارکار مالی

در همین راستا سمینار “از آموزش تا ورود به بازارکار مالی” ، با هدف ایجاد آشنایی مخاطبین با مسیرهای شغلی حسابداری و مالی و ارائه راهکارهایی جهت ورود به بازارکار، 18 مرداد ماه در محل سالن کنفرانس موسسه با حضور بیش از 50 نفر از دانشجویان، فارغ التحصیلان و علاقه‌مندان به حوزه‌های حسابداری و مالی برگزار شد.

بازارکار مالی

در این سمینار وضعیت بازارکار حسابداری و مهارت‌های مورد نیاز برای کسب فرصت‌های شغلی با همکاری آقای دکتر ملکی (مدرس و مشاور حوزه‌های مالی و کسب و کار)، تشریح شد.

آموزش همکاران سیستم

در ادامه امیر صفاری، ضمن معرفی موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم و حوزه فعالیت‌هایش، مسیر دوره‌های آموزشی طراحی شده برای این گروه از مخاطبین را توضیح داد.

حسابداری و مالی

در حین انجام ارائه‌ها، 2 نفر از فراگیران که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در موسسه موفق به جذب در بازارکار شده بودند، به بیان تجربیات خود پرداختند که با استقبال شرکت کنندگان نیز همراه شد.

بازارکار مالی

در نهایت این سمینار با پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان و مدرسین به پایان رسید.

با توجه به اینکه علاقه‌مندان به حوزه‌های مالی و حسابداری از اصلی‌ترین مخاطبین ما هستند، موسسه نیز با هدف حفظ و تقویت ارتباط با این گروه‌ها، برنامه‌ریزی برای تکرار این سمینارها را در آینده نزدیک در دستور کار خود قرار داده است.

موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *